Hopp til innholdet

Nyhet

Rindal Sparebank har blitt en del av Orkla Sparebank

Er du tidligere kunder i Rindal Sparebank og har spørsmål i forbindelse med sammenslåingen? Her finner du det du lurer på.

Spørsmål om sammenslåingen

Du beholder alt du kjenner og setter pris på som din faste rådgiver, ditt lokale kontor og samme kontonummer og kjente digitale tjenester. For deg som kunde betyr dette at du fortsatt er kunde i en bank som er selvstendig, 100 % eid av bankens kunder og vårt lokalmiljø.
Vi ser at i fellesskap vil vi være enda bedre rustet til å tilby fullskala banktjenester via lokal tilstedeværelse. Denne sammenslåingen vil bidra til å fortsatt sikre en selvstendig, solid og robust sparebank, som i enda større grad kan bidra til økt verdiskapning i lokalsamfunnene over tid. Banken skal forvalte lokalsamfunnets kapital på en god måte gjennom å tilby førsteklasses finansielle tjenester og utvise samfunnsansvar.
Nei. Du beholder kontoer, kort og produkter som før.
I utgangspunktet får alle samme rådgiver og kontaktperson som før.
Det blir ingen endring av kontorstruktur som en konsekvens av sammenslåing, vi har stor tro på å være fysisk til stedet for våre kunder.
Alle ansatte blir med videre. Vi skal være en attraktiv arbeidsgiver også fremover.  
Begge bankene har en stolt og lang tradisjon for å være gode samarbeidspartnere med lokalt idretts- og kulturliv. Vi fortsetter å støtte lokalt idretts-, kultur- og næringsliv gjennom sponsoravtaler og gavefond – nå med enda større kapasitet. 
Begge bankene har en stolt og lang tradisjon for å være gode samarbeidspartnere med lokalt idretts- og kulturliv. Vi skal fortsette med gavefond med fokus på hele vårt nedslagsfelt.
Ja, Orkla Sparebank skal fremdeles være en del av Eika. Det styrker oss og gir kundene bedre tjenester.
Vi vil fortsette å styrke samarbeidet med Aktiv eiendomsmegling. Det er helt sentralt for at vi skal være best på helhetlig økonomisk rådgivning.
Ja! Følg oss på https://www.facebook.com/orklasparebank. Rindal Sparebank sin side vil ikke oppdateres fremover.
Det nye telefonnummeret blir 72498000, men ringer du det gamle nummeret ved en feil så blir du allikevel videresendt til det nye nummeret. 
Du trenger ikke foreta deg noe med din BankID, den vil fungere helt som før. 
Du beholder dine nåværende betingelser.
Dine digitale tjenester vil være helt like, men du logger deg på nettbanken via hjemmesiden til Orkla Sparebank.
Nei, du må ikke bytte nettbank. Rent praktisk behøver du ikke gjøre noen ting. Du vil få samme nettbankløsning som i dag. Begge bankene er tilknyttet samme datasystem, så de digitale løsningene vil være like.
Kortene dine fungerer som før. Kunder fra Rindal Sparebank vil etter hvert få nye kort med nytt design og logo, men frem til dette bruker du kortene dine som normalt.
Nei. Alt dette forblir uendret.